RSS

>GRILL CHROME (FRONT)

08 Jan

>

Pada 16/12/2010
Alang2 balik ke kampung halaman, dan dah tertarik dengan posting eocm member K.E dari SR.
Aku pun pergi ke Best City Accessories , Cheng MELAKA.

sebelum

dah ukur grill tp tak boleh masuk kat BK Air Master pada awalnya…

apalagi modified skit (potong tu skill staff Best City Acc – Cheng)

Pemasangan

Hasilnya… (gambar ni aku ambil di LCCT)

Dan ianya di

Sempat lagi pasang Plate frame penuh.. Grin Grin Grin

 
7 Komen

Posted by di Januari 8, 2011 in Exora Milik Aku

 

7 responses to “>GRILL CHROME (FRONT)

  1. jimon

    Februari 1, 2011 at 04:20

    >Ramai jugak yang cari grill ni, selalu benda yang susah nak dapat memang ada jer kat Best City, aku pasang langsir pun kat Best City setelah lama mencari kat area KL & Selangor

     
  2. mdshaari

    Februari 1, 2011 at 11:01

    >Memang betul bro…aku bangga juga benda ni ada kat area MELAKA.siap rakan2 dari johor pun datang buat tuu…lagi pun harga dah mmg berpatutan🙂

     
  3. Anonymous

    Jun 10, 2011 at 03:14

    >sory bro…gua nak komen skit yo..pada gua, grill besi ni tak lawo langsung…x bekenan gua. biasanya grill macam ni bebudak cina je yang minatnya hehehe….sorry tu pendapat gua aje,

     
  4. mdshaari

    Jun 19, 2011 at 04:40

    >Terima kasih bagi komen bro Anoymous ??? :)aku tak kisah bro sebab pandangan dan minat manusia tidak semuanya sama..Nak buek macamano dah borkonan kek hati den…hihihi Salam perkenalan bro ?

     
  5. Anonymous

    Jun 21, 2012 at 01:46

     
  6. mdshaari

    Jun 22, 2012 at 23:51

     
  7. mdshaari

    Jun 22, 2012 at 23:59

     

Tinggalkan Jawapan

 
The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

