RSS

>Tukar selipar ke kasut sukan (SPORT RIM)

08 Jan

>

Pada 3/12/2010.

Projek seterusnya ialah memberikan kasut sukan kepada Exoraku, setelah hampir 2 bulan menggunakan selipar yang mana getahnya dah semakin haus / nak habis.

Dah kesuntukan masa sbb esoknya nak berlepas ke YEG 2010 EOCM kat Summerset Resort, Rompin PAHANG. Jadi tak boleh nak ushar banyak tempat…

Pasang seperti dalam gambar sebab hati dah pun berkenan.



Info tempat dan harga boleh llhat di posting yang sebelum ni…
 
2 Komen

Posted by di Januari 8, 2011 in Exora Milik Aku

 

2 responses to “>Tukar selipar ke kasut sukan (SPORT RIM)

  1. jimon

    Februari 16, 2011 at 11:50

    >memang kena kasut sukan ni dengan exo ko

     
  2. mdshaari

    Februari 16, 2011 at 22:31

    >Biasa jer bro, kalau nak di bandingkan dgn bro nazri punya Sport Rim menarik lagi bro punya RIM..orang puteh kata marbeles…

     

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

 
The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

%d bloggers like this: