RSS

>Fiesta 1 Malaysia – Kementerian Belia & Sukan

19 Feb

>

Hari ni aku off duty, so aku nak pergi Plaza Imbi nak menghantarkan LCD Monitor 17 inci aku yang rosak sejak minggu lepas. Apa lagi masukkan LCD dalam beg, capai kunci motor merempit kejap ke Plaza Imbi.

Hari ni Sabtu pasti ramai orang. Lebih baik bawa motor kalau kereta alamat susahlah nak cari parking. Aku memang hantar baiki laptop atau cpu kat Plaza Imbi tingkat 2 (orang pakistan yang baiki) selama 3 tahun aku berurusan dengan mereka ni sekira kerosakan major.

Aku puas hati dengan servis baik pulih dan dah ramai pelanggan aku rekomen kat kedai ni. Nama (kedai T Wania – Nama Staff yang sering aku berurusan – Rizwan).

Apabila tiba di lokasi memang benar sangkaan aku sesak beb. Dah memang Low Yatt dan Plaza Imbi menjadi tumpuan ramai orang ketika hujung minggu.

Dan rupanya hari ni juga telah berlangsung satu majlis Fiesta 1 Malaysia, bertempat di Main Concourse Berjaya Times Square yang bermula dari jam 3.00pm – 10.00pm. Patut lah begitu ramai orang berpusu-pusu di situ.

Sekadar Infomarsi.

 
Tinggalkan komen

Posted by di Februari 19, 2011 in Other's Info

 

Tinggalkan Jawapan

 
The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

